my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 27, 2014

Enough

Assalamualaikum w.b.t. dan selamat sejahtera.

Hati aku dah sakit. Sakit sangat. Ya Allah, kenapa orang suka stopkan percakapan aku. Adakah aku banyak cakap? nagging? There are some people said " dah la tirah. stop!" huhhh. Bukankah kita ada hak untuk bersuara? Am I right? Isn't I dominant people in a group discussion. hmmm.. :(

Cuaca sekarang pun tak menentu. Hujan dah stop. Rindu bau hujan. Mandi air hujan. Hehe. Panas pun terik gak. Tapi tak tahu la suhu berapa sekarang. Assignments bertimbun-timbun plus journal and program y akan datang. Paperwork ada lagi yang tak siap. Kena pulun nie. Help me, please motivate myself. Go go Tirah! U can do it. Orang lain boleh, tak akan aku tak boleh? Am I right? ^_-

Aku nie kaunselor to be, tapi problem berlambak. Do I had low self-esteem? when thinking, I think, I an emotional people. I should change to be better than yesterday. Anyone wanna help me?

Alone. Rain



No comments:

Post a Comment

thanx for concern about me..>.<