my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, March 9, 2014

Pray4MH370

Assalamualaikum w.b.t,

Minggu lepas Usim hangat dengan isu PTPTN. Tapi sekarang dunia hangat dengan kapal terbang MAS MH370 dari Kuala Lumpur ke Beijing hilang jejaknya. For detail information: visit http://my.news.yahoo.com/mas-aircraft-goes-missing--says-airline-023820132.html

Kita sebagai Muslim mohon banyakkan berdoa untuk penumpang pesawat MH370 agar semuanya dalam keadaan selamat. Hari itu aku dan kawan tengok movie Non-stop, citer tu pasal one person want to save other passengers without think tentang keselamatan dia. Kapal itu kononnya was hijacking oleh penyelamat tetapi. A lot of judgement we do when watching that story but in end, don't make conclude in the beginning.

 Walau apapun spekulasi kita takkan merubah situasi. Walau banyak status yang kita update utk ‪#‎PrayForMH370‬ although dekat staus je  , tidak keluar dari mulut kita maka sia2 lah.

"Ya Allah, kami mohon keselamatan pesawat MH370 dan kesemua yg berada di dalamnya. Tunjukkanlah kebenaran dan alihkanlah kesamaran yg membuntukan kami. Sesungguhnya Engkau lah Tuhan yg Maha Mengetahui apa yg kami jahil."

Amin Ya Rabb. =(


No comments:

Post a Comment

thanx for concern about me..>.<