my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

cite pasal program IM

Salam buat semua blogger..


akhirnye program Imam muda 2 telah melabuhkan tirainye...
Tahniah serta MABRUK diucapkan kepada IM HASSAN kerana telah dinobatkan sebagai JUARA IM UNGGUL!
X lupa jugak buat IM NAZRUL,walaupun dinobatkan sebagai NAIB JUARA IM 

btw, aku nak kesimpulan from this program base on my mind...banyak dapat kite amik sebagai pengajaran utk kite praktikan in our life n future.. selain 2, ada slot yg turut mengajak kite menyelami tentang KEMATIAN, IBUBAPA serta TANGGUNGJAWAB diatas bumi ALLAH ini.

sekelumit tazkirah yang disampaikan oleh warga IM terutama para IMAM MUDA dan MURSYID serta MUDIR boleh dibuat sebagai panduan dalam kehidupan kite. .

at da end, the show benar2 mengisafkan aku time tema WARGA EMAS. . .aku xmau n INSYAALLAH xkan menghantar umi n abahku ke rumah orang tua.. Mereka begitu bererti bagiku.. i love them!!!
aku xdapat bayangkan hidup aku tanpa UMI n ABAH...

So, aku harap korang sume akan hargai korang punye umi n abah or ma n pa or emak n ayah or ibu n bapa or so on la korang panggil parent korang...SAYANGILAH mereka n BERBAKTILAH  kepada mereka...

-drp insan yang nk suke sgt dengan program IM-
^_^

No comments:

Post a Comment

thanx for concern about me..>.<