my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 6, 2011

neW eXperiEnce!!!

Salam sume warga blog!
today, aku nak share my new experience kat korang sume...
actually [ad job menantiku...]
huhu..^_^

minggu nie ak start new job,
jadi jurujual kat kedai pinggan+mangkuk+cawan+toto n so on...
lokasinyer kat rantau panjang..
ad sesiape taw x???
confirm korang xtaw n ada yg taw...
haha...

keje baru nie penat cket,
kena angkat n punggah barang cket..
[ada kerrr???]
a'ahh!!! memang ada...

tp kadang2 borink gak,
tyme xde customer..
so,bg yg blogger free...
or perlukan brgan logam[pingan + mangkuk + kuali], barangan kaca[pinggan + mangkuk+senduk]
jOm PAKAT mai KEDAI JIRANKU!!!

yg menyedihnyer,
abah aku xsuka aku keje..
dy takut ak xminat nk study...
come on la...
for me,dat job only PART-TIME!!! NOT FULL-TIME!!!
ntah laa...still now,aku xcakap nga abah aku...

mood: frust+sdey+marah+geram

No comments:

Post a Comment

thanx for concern about me..>.<