my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 2, 2012

New spirit!

Assalamualaikum w.b.t.

Semangat baru a.k.a new spirit? Selesai membaca blog daripada blogger yang tersohor, banyak input2 yang menarik dapat aku amik. Especially, Hami Asraff punyer blog. Memang daebakkk!!! Dia punya entri benar2 ikhlas. Aku dapat SEMANGAT untuk mengupdate blog pun disebabkan baca entri daripada blogger yang popular la. Dan tidak lupa juga blog Hilal Asyraf.



Aku juga teringin untuk hasilkan entri yang ikhlas dan bermanfaat kepada readers. Terutamanya aku sendiri. Untuk pengetahuan korang, aku nie memang minat baca blog. Not gosip kay. Bagi aku, banyak aku dapat belajar daripada bloggers. Although, daripada blogger yang x popular. But, i'm still read it. Because i'm enjoying it! 

Alhamdulillah, aku bersyukur dapat kesedaran untuk malam ini dan dapat kesempatan untuk berkongsi bersama readers. Actually, banyak yang ingin aku kongsikan dengan blogger yang lain. Tetapi sayang, masa tidak mengizinkan. Mungkin di lain entri kita berjumpa lagi. InshaAllah. :)




p/s: Thanks a lot to Kiah a.k.a Jill yang sudi jenguk  my blog (along-chan) and also give me a lot of support when me down...

1 comment:

  1. my pleasure chingu ^_^
    along zakiah tgu along dgn result yg daeeebak ok..so fight well...trm kasih dtg jenguk ana kat rumah...n maaf xdpt jenguk along, adik2 along n mak along. may Allah bless along n family.amin.

    ReplyDelete

thanx for concern about me..>.<