my age

Daisypath Happy Birthday tickers
Showing posts with label kawan. Show all posts
Showing posts with label kawan. Show all posts

Saturday, November 24, 2012

KRIM

Assalamualaikum w.b.t, 

KRIM? Apa dia ek? KRIM stands for KEM RAKAN INTEGRITI MAHASISWA. Program ini anjuran IIM, INSTITUT INTEGRITI MALAYSIA dibawah kelolaan En. Popeye n En. Gaban and the gangs. Sory ta ingat nama asal dyorg. Hohoho. Program nie diadakan pada cuti mid-sem yang lepas. 2-4 november 2012. dah basi citernye. saja jer nak update blog. hahaha

program nie kami combine dengan mahasiswa/i UTeM. Aku dapat kawan baru although we are the same U and differ U. Kem nie, nama baru aku microwave, popeye suggest. then, aku terus amik as aku punya nama.. hihi lawak n modern gak nama aku nie. betul tak?

from this program, aku dapat banyak input n game yang dapat asahkan minda secara langsung dan tak langsung. contohnya, main dam 15, tak pernah main 2. thenm, kitorg jungle trekking, y tak best kena sengat dengan bInatang. Nasib baik aku bawak minyak angin a.k.a minyak cap kapak. hehe.. ok la daripada kena pacat. Kawan aku ramai yang kena kiss dengan pacat. hehe. nasib baik aku terselamat.

Tyme orang presentation, aku duk main kat belakang. main bingo laa... 'ujian pendengaran' n around the world. thax sangat2 kat nad, mira n ida yang sudi layan aku yang byk songeh nie.

we are USIM + UTeM

ada orang sudi bwt sketsa bwt kami

That all for me. Btw, kalu boleh nak join program yang outdo0r again for the next time. For tomorrow, I have family day for counseling program. hope we are enjoy dat program... :)

Tuesday, June 7, 2011

...hepi befday buat my frenz...

kek befday 

...selamat hari jadi,hepy befday,sanah helwah,saengil chukka hamida...
semoga menjadi insan yang berguna kepada kedua orang tua,masyarakat,negara,bangsa serta agama...
diharapkan agar semoga panjang umur dan murah rezeki 
study elok2 kay!!
sayang...saranghae...aishiteru...love....kamu..

ucapan ini ditujukan buat saudari 'asyirah bt che razak....
yang meraikan ulangtahun yang ke-19...

daripada sahabatmu...