my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 2, 2012

oh tidakkkk!!!!


gaya muka aku?


Udah kul 4 pagi rupanya,kul 1pagi lebih aku dapat call daripada groupmate untuk subjek dakwah islamiah. Kitorang diberi group assignment. Sepatutnya dihantar minggu lepas pada 28 april 2012. Tapi…..
Last week, assignment banyak kena submit . astghafirullah. . .3x. tu la padahnya bwat assignment last minute..huhu.. aku punya task, actually da siap last 2 week ag. Aku dipanggil, oleh sebab my source not clear.hahaha.. amikkk ko!!!!

Ada citer best, aku dapat call daripada roommate aku, yan…. She said, ada spotcheck elektrik!
Simpan seua barang aku, ktnye… aku n k.sya a.k.a my roommate gak. Plus coursemate shasha kalut tahap petala kelapan kottt.. aku dengan cepatnyer, jom tutup lampu + kunci pintu. Yang lawaknyer, buku bersepah kat bawah. Nak simpan camne nie??? (gaya blurr ku) last2, bukak lampu n kemas apa y patut. Then, ta’ain & yan pun balik dari discussion. So, selamatkan apa y patot seperti iron, extension , charger n printer. Huhu.. lucu la tyme 2… lepas 2, main sorok jer barang2 tersebut… hohoho…

Tyme tunggu jaksa mai, kitorang berbual + rase nak kencing kot. Mane la jaksa??? Duk fikir benda sama jerr…. Adoiiiii… seminit, 5 minit n setengah jam ….xtaw la bape lama.. yang pasti xde jaksa mai bilik. Y takot nyer, takot spotcheck esok hari. So, teman2 get ready.. hahaha
Saje nk share, lama dah xtulis something kat sini….

p/s: Da moral of story, jangan la wat kerja last minit cam AKU!!!!
Always be prepare, hohoho

No comments:

Post a Comment

thanx for concern about me..>.<