my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 1, 2011


Assalamualaikum  buat warga blogger, 
jumaat lepas aku baru je abis ‘listening quiz’ for Arabic.
Hahaha… hampeh giler. Nak wat camner, dah ta prepare so jadinya. Faham2 la sendiri r.  btw, soalan memang tough r bagi aku. Although, da ada basic arab. But, vocab for Arabic memang tahap zero skang. Tu y susah  cket. Memang aku surrender r bab tu. Yang lawaknye, taw la cket2 psal soklan 2… kirenya soklan 2 da bocor. Tapi still xwat prep. So, tyme exam terkelu-kelu la jawabnye.
resultnye entah camner. aku no comment r. Huhuhu.

Pada malamnye, ada Malam Estetika Islam 2011 a.k.a MASTIKA ISLAM’11. Program tu anjuran Biro Pembangunan Sahsiah dan Kerohanian (BPSK) drp. MPP USIM 2011/2012.
 Tema program ini ialah 'andai Rasulullah bersama kita'.


 Sepanjang bulan oktober nie, banyak event yg dianjurkan oleh BPSK. antaranye, PALASTINE TALK, FORUM ANDAI RASULULLAH bersama KITA, TazKIRAH jALANAN dan banyak lagi. Malam estetika Islam ialah malam penutupan bEST IsLAM'11.
 pd malamnye, ktorg dihiburkan dengan qasidah drp IPG P.Pinang, kump NASYID drp. USIM n Luar Usim. so far best la malam 2.. nasib baek ta de kelas malam 2. thanx 2 madam Pama coz bercuti. hehe..

bagi aku, BEST ISLAM mmg bagus but harapnye kita sama2 islahkan diri kita. if better change for good person. that all, for me today. tengah countdown nak balik hometown..
 huhu...

p/s: jom sama2 ikut sunnah nabi MUHAMAD S.A.W

No comments:

Post a Comment

thanx for concern about me..>.<