my age

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 5, 2012

-salam imtihan-

assalamualaikum buat warga blogger serta siswa/i..
aku sekarang di ambang final,
final sem 2!
masyaAllah,cepat sekali masa berlalu..
aku rasa aru semalamaku menjejakkan kaki di bumi USIM nie.
dan baru semalam  aku  daftar kursus  utk sem  2...
ya  ALLAH!!!!
begitu cepat masa berlalu...


sekarang study week,
ya Allah, 
aku ta  rase yang skang ak berada dlm minggu study week...
sukarnye bgku utk menerima kenyataan ini
ya Allah, tolonglah hambamu ini...
aku  insan yang lemah serta dhaif
perlu petunjukMu





study week,
sepatutnya, aku bwat revision jer minggu nie...
tapi,
assignment??
banyak lagi perlu submit
esok,lusa
setiaphari ada due datenyerr
bagaimana nie???

setiap sem,
azam- ta nak bwat kerja LAST MINIT!
tapiiiiiii............




looknow,
da jadi adat bagi setiap individu y bergelar sebagai  'student'
oh,no!!!!!



rindu math...




p/s: salam imthihan  bwat rakan2 seperjuangan di bumi USIM n U lain...
bittaufiq wa najah! 


fighting gak bwat adik tersyang y baru menjejaki kaki di bumi KMPP... selamat bergelar bakal mahasiswi!
do da best!!!!

2 comments:

thanx for concern about me..>.<